Na de opleiding Facility Management te hebben afgerond, ben ik direct na mijn studie aan de slag gegaan bij ArrangeGroup; een facilitair ondernemershuis; waar ik 1,5 jaar een traineeship heb gevolgd. Na 1,5 jaar ontdekken en onderzoeken wat ik leuk vond ben ik in contact gekomen met BuroZP en sinds 1 april met veel enthousiasme gestart. Een leuke nieuwe uitdaging waarin ik (nog) verder kan ontwikkelen. Ik kan mijn facilitaire kennis inzetten om een mooie bedrage te leveren in de zorg!
Ik vind het leuk om via BuroZP te werken in verschillende klantomgevingen, veel contact te hebben met de klant en samen met hen de juiste keuzes te maken op het gebied van inkoop en de zorg samen met hen te verbeteren en de veranderen. In ons team heeft elke collega zijn of haar eigen specialisme en kan je binnen het team echt op elkaar rekenen. Door deze manier van werken en onze eigen benchmark tool kunnen wij tot slimme oplossingen komen en met elkaar tot mooie vernieuwende oplossingen komen. Heel leuk dat ik daar een bijdrage kan mag en kan leveren.