Wij organiseren elke drie weken een zogeheten kantoordag. Wij hebben de eerste kantoordag van 2022 achter de rug met het team. In deze blog delen wij waarom een kantoordag belangrijk is voor ons en ook welke onderwerpen wij bespreken.
De consultants bij Buro ZP zijn allemaal verantwoordelijk voor 2-4 zorgorganisaties. Ze werken zelfstandig volgens de Buro ZP methode maar natuurlijk conform de normen & waarden van de zorgorganisatie. Het team is verspreid door heel Nederland, van Deventer tot Zuid-Limburg. Het organiseren van een kantoordag zorgt voor onderlinge cohesie en geeft ruimte voor het delen van ervaringen. Het is een belangrijke moment als team voor onderlinge verbinding. Van oudsher was het gebruikelijk om allemaal naar kantoor te komen in Sliedrecht. In de huidige situatie variëren wij tussen digitaal, hybride en fysiek bijeenkomen.
Naast de verbinding met de collega’s en Buro ZP gebruiken wij de kantoordag om kennis te delen binnen het team. Elke consultant heeft zijn of haar eigen expertise en netwerk. Wij willen dit zo goed mogelijk benutten en elkaar ondersteunen. De kantoordag is hier een uitgelezen moment voor.
Om een beter idee te geven over de inhoud van een kantoordag, delen wij een aantal onderwerpen van afgelopen kantoordag.
- Kernwaarden: wij zijn op dit moment met het team bezig om de kernwaarden van Buro ZP onder de loep te nemen. Wij hebben meerdere momenten hieraan besteed en gaan hier in 2022 verder mee aan de slag.
- Informatie delen over inzet van een standaard arbeidsovereenkomst voor ZZP’ers in de zorg. De consultants gaan hierin actie uitzetten naar de eigen klanten. Wij willen deze informatie ook graag delen via een blog aan onze relaties, hier wordt aan gewerkt!
- Stand van zaken bespreken over de indexeringen. Door krachten te bundelen van de consultants, kunnen wij prijsaanpassingen als Buro ZP behandelen. De slagkracht van resulteert in betere afspraken voor onze klanten.
- Delen van een ervaring en afronding van een inkooptraject door een collega. Een van onze collega’s heeft een traject afgerond rondom inkoop van materialen (schoonmaak, medische en niet medische producten) en deelt dit met het team. Ze heeft dit op een unieke manier gedaan in samenwerking met de klant. Het heeft een mooie besparing opgeleverd en een procesverbetering, win-win situatie!
Vooraf bepaalt het team de agenda en wordt de kantoordag zo nuttig mogelijk ingedeeld. Uiteraard beginnen wij altijd met een kopje koffie! De volgende kantoordag staat begin februari gepland.
Meer blogs lezen of op de hoogte blijven via onze nieuwsbrief? Schrijf je hier in.