De aankomende periode gaan wij in een serie blogs het succes van Buro ZP uitleggen, nieuwe gezichten in ons team voorstellen en mooie ontwikkelingen beschrijven. Houd onze website en Linkedin pagina goed in de gaten!
Via vlogs gaan we als eerste uitleggen wat het partnermodel inhoudt, een nieuw concept binnen Buro ZP. Wij hebben al meerdere klanten die met succes gebruik maken van dit model.
Wat doet Buro ZP eigenlijk? En welke taken hebben de consultants?
Buro ZP zet zich in voor kwetsbare ouderen, mensen met een verstandelijke beperking en/of mensen met een psychische aandoening. Kortom Buro ZP is actief binnen de care sector, al ruim 10 jaar. Wij doen dit vanuit een passie voor de zorg en de motivatie om organisaties verder te helpen.
Wij gebruiken het inkoopproces van de organisatie om op allerlei onderdelen de juiste keuze te maken. We richten ons op het maken van een weloverwogen besluit met het beste resultaat voor de cliënt en de medewerkers en de dus de organisatie. Hoe doen we dat?
- We beschikken over de beste benchmark tool, het beste deskresearch van de sector.
- We gebruiken een bewezen methode waarbij de juiste in- en externe mensen betrokken worden om tot de juiste keuzes te komen.
- We doen dat met de meest bevlogen en betrokken collega’s die staan voor wat ze doen.
- Inkoop is bewegen is innoveren en dus optimaliseren. Inkoop is niet hetzelfde blijven doen tegen een nog scherpere prijs. Wij zijn experts in het begeleiden van dit veranderingsproces.
Wij worden blij wanneer wij mensen in beweging krijgen, bewustwording creëren als basis om iets te veranderen of te verbeteren, een impasse kunnen doorbreken. We doen dat samen met de interne organisatie en willen echt iets bereiken en duurzaam verankeren. Onze consultants zijn hier dagelijks hard mee bezig en zijn actief bij 3 a 4 klanten. De consultant is structureel met dossiers actief bezig binnen de organisatie vanuit de Buro ZP methode.
De consultants doen het niet alleen maar samen met de organisatie, onze relaties en partners van onze relaties. De consultant staat voor betrokkenheid, enthousiasme, professionaliteit, onafhankelijkheid en zo nu en dan oprecht eigenwijs. De consultants zijn specialist in de care sector en met het helpen bij het maken van de juiste keuzes.
Onze kernwaarden:
Hart: Onze motivatie is oprecht en intrinsiek. Met heel ons hart zetten wij ons in, om samen met klanten de juiste keuzes te maken en zorg te verbeteren en veranderen.
Hoofd: Met onze unieke en specifieke benchmark tool weten wij waar het echt over gaat. Wij gebruiken ons hoofd om samen met onze klanten tot slimmere oplossingen en nieuwe inzichten te komen.
Handen: Onze “niet lullen, maar poetsen” mentaliteit zegt genoeg. We steken onze handen uit de mouwen, om de inkoop op 29 dossiers met elkaar slimmer en goed doordacht te organiseren.
De volgende keer gaan wij het hebben over de Buro ZP driehoek en verdere uitleg van het partnermodel. Alvast nieuwsgierig geworden over ons bedrijf? Neem vooral een kijkje op onze website over meer uitleg wat wij doen en wie wij zijn https://burozp.nl/wie-we-zijn/